• FRAKT 49:- inom Sverige     
  • SNABB LEVERANS     
  • 100% NÖJD KUNDGARANTI
- Är min order skickad?
  Under mina sidor ser du status på din order.

- Får jag ett spårningsnummer?
  Ja du får ett mail med spårningsnummer när vi bokar frakten. Detta gäller när det skickas som paket.


- Varför står det att min order ej är betald?
  När ordern skickas och betalningen aktiveras av oss ändras statusen till betald.


- Jag har ångrat mig. Hur makulerar jag min order?
  Sålänge din order ej är skickad, använd kontaktformuläret och meddela att du vill makulera din order. Ange ordernummer.


- Varför ser jag inte min order på mina sidor?
 
 Du måste registrera dig som kund innan du lägger din order för att din order ska synas på mina sidor.

- Jag har försökt ringa men kommer inte fram?
  Har vi mycket att packa + kunder i butiken hinner vi inte alltid med telefonen. Maila istället på support@hobbyequipment.se.

- Det står att en artikel är restad på följesedeln?
  Vi skickar restade artiklar fraktfritt när de kommer i lager.